צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית

צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית
כיום כבר כמעט בלתי אפשרי להזמין נופש ולא לוודא שיש בריכת שחייה במתחם.
צימרים עם בריכה יש כמעט בכל מקום, מרבית מהצימרים בצפון מציעים בריכות בכל מיני גדלים וסוגים, אבל פינוק אמיתי זה – צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית.

בצימרים יוקרתיים אשר מציעים בריכה פרטית תוכלו להרגיש כמו מלכים ליום אחד, כאילו רק אתם בעולם, תרגישו חופשיים ומבודדים, כך החופשה שלכם ברגע הופכת למשודרגת יותר.
נופש מסוג כזה נחשב ליוקרתי מכיוון שהוא מעניק לנופשים שבו ערך מוסף ואטרקציה חד פעמית, יסכימו איתי כולם שיש הבדל גדול בין צימר עם בריכה משותפת, לבין צימר המציע בריכה פרטית או צימרים עם בריכה אישית  המיועדת אך ורק לאורחי הצימר.
כידוע, סוג כזה של צימר יקר יותר מצימר שבו יש בריכה משותפת לכל המתחם או לחלופין, צימרים המציעים בריכה ביישוב עצמו אבל אלה שכבר ביקרו בעבר בצימר עם בריכה פרטית יעידו שזה פשוט שווה כל שקל וגם ההפרש הכספי לא כזה גדול.

 

וילות בצפון
 

צריכים חופשה? אתם חייבים את היימנס בוטיק! וילת נופש הנמצאת במיקום מעולה לחופשה אולטימטיבית- קרובה למבחר אטרקציות ויחד עם זאת מבודדת
מול נוף גלילי עוצר נשימה ניצבת לה " אחוזה בשניים". 2 סוויטות פרטיות לחלוטין המאובזרות עד הפריט הכי קטן.
כדאי לבחור בוילה עם בריכה מחוממת ופרטית. הבריכה מספקת לילדים המון תעסוקה והנאה מה שיכול לפנות לכם ולבני הזוג קצת זמן איכות
עלי הצימרים משיגים את היתרון שלהם בכך שהם מפנקים אותנו- מוסיפים אטרקציות למתחם שלהם, מציעים לנו מבצעים ומוסיפים פינוקים על מנת למשוך אותנו
האירוח בוילה מתאים לכל סוגי הנופשים- קבוצת זוגות שרוצים להגיע וליהנות מחופשה רומנטית, משפחות המחפשות מתחם גדול לכל המשפחה
צימרים עם סאונה מחפשים מתחם אירוח איכותי ומפנק גם יחד ? כאן בקטגוריה זו ריכזנו בעבורכם מגוון צימרים איכותיים עם סאונה יבשה או רטובה אם עוד לא הבנתם את זה

צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית

האבזור בצימרים יוקרתיים
ב- צימרים יוקרתיים תוכלו למצוא אבזור מדהים ומלכותי, אשר בעלי המתחם השקיעו מחשבה רבה כיצד לעצב ולרהט את הצימר שלהם כדי שלכם יהיה נוח ותרגישו באווירה יוקרתיות.
המיטה לרוב תהיינה מיטת לינה אפיריון מיוחדת ורחבה עם מצעים איכותיים, ג'קוזי מרווח פרטי חדר רחצה מפואר עם מוצרי רחצה, מגבות, חלוקים וכפכי ספא, מסכי צפייה המחוברים לכבלים או ללוויין, מטבח מאובזר בכלים ומוצרים חשמליים חדישים, פינת סעודות, מערכת ישיבה סלונית נוחה, מיזוג אויר, אינטרנט WIFI, תאורה נעימה והכל ברמה גבוהה וייחודית.

חופשה איכותית ומלאת הנאה
מלבד הבריכה הפרטית שבמתחם והאבזור היוקרתי תוכלו ליהנות מן החצר המטופחת ומן המדשאות הירוקות, בחצר תוכלו להשתזף על מיטות השיזוף, להכין לכם ארוחה בברביקיו המקצועי, לשבת תחת הצל, לנוח בערסלים וכמובן להיכנס לג'קוזי ספא זרמים הגדול שבחוץ שכמובן שגם הוא פרטי אם יש לכם חצר פרטית.
מלבד האטרקציות שבצימר תוכלו להתפנק ולהזמין ארוחות שונות במהלך היום, החל מארוחת בוקר ישראלית, ארוחות צהריים או ערב ועד לארוחות שישי וחג.
את הארוחות תוכלו לקבל ישירות אליכם לצימר או למתחם אוכל שהוגדר מראש כמו ביתן אוכל, חדר אוכל וכדומה.
בעלי הצימר לרוב מפנקים אתכם ללא תשלום נוסף ביין משובח, שוקולד, עוגות ועוגיות הבית, חלב, משקאות קלים ולפעמים גם משקאות חריפים ואנרגיה (בירות, וודקה, XL ועוד...) כל בעל צימר והפינוקים שהוא מחליט להעניק לאורחים שלו.


 

הצימר יוקרתי, העיצוב מיוחד, האבזור מושקע ואינסוף פינוקים שימתינו לכם בתוך הצימר, מה שמבטיח
חוויה בלתי נשכחת ונופש יוקרתי ומהנה במיוחד.
אז לכל מי שמחפש נופש עם פינוק שישאיר זיכרון מתוק ויבטיח הנאה צרופה כבר מהרגע הראשון-  צימרים עם בריכה פרטית זוהי הכתובת, צימר מפנק עם בריכה שהיא כולה לרשותכם.
כאן באתר צימרים עם בריכה קול תוכלו למצוא צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית לזוגות או למשפחות ואפילו ייעוץ מקצועי במענה אנושי הניתן בחינם לגולשי האתר, שיכווין אתכם וימליץ לכם על הצימרים הכי שווים!


צאו לחופשה מיוחדת, מגיע לכם להתרחק מן השגרה, ליהנות מהרגעים הקטנים שעושים אותנו מאושרים ופשוט להתמלא באנרגיות וחוויות בלתי נשכחות... צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית הם הפתקון, הם אלו שיוכלו לסייע לכם ולהעניק לכם מנוחה איכותית...