צימר עם בריכה למשפחות

צימר עם בריכה למשפחות
אם בחרתם לבלות את חופשתכם הבאה ב- צימרים בצפון סימן שאתם מבינים גדולים בהנאות.
בעשור האחרון, רבים מאתנו בוחרים לבלות את החופשות הזוגיות והמשפחתיות בצימר בצפון, בעיקר בגלל ההיצע הרב שקיים באזור זה וגם בגלל הנופים המדהימים והמבחר העצום של האטרקציות המתאימות לכל גיל ולכל חופשה אליה נגיע.
האווירה בצפון הינה ספונטנית יותר, נעימה ומשרה עלינו מן הרגשת אתנחתא נינוחה.

במשך השנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב למגמת העלייה בכל הנוגע לתיירות הפנים ולכך שעשרות אתרי נופש חדשים נפתחים בכל שנה.
התחרות הבלתי פוסקת, מובילה את בעלי הצימרים ליישם רעיוניות על מנת לייחד את הצימרים שלהם ולספק חופשה אטרקטיבית לזוגות ולמשפחות, כך אנחנו, ציבור הנופשים מרווחים מכל הכיוונים- גם האפשריות שלנו למציאת מתחם נופש רלוונטי גדלות כי המון מתחמי נופש חדשים נפתחים בכל שנה וגם במרבית מתחמי האירוח נוכל ליהנות מאטרקציות מגוונות וגם המחירים סבירים.

הנאת כל המשפחה בבריכה
 

צימר המציע בריכה הוא אטרקציה נהדרת לזוגות, צימר עם בריכה למשפחות הוא חלום של כל ילד וכל הורה, ההנאה היא בלתי ניתנת לתיאור במילים, הבריכה שבמתחם מאפשרת לכם ההורים, לנוח בלי דאגות מיותרות, מכיוון שהבריכה בצימרים ממוקמת ממש בקרבת הצימר ואנו יכולים לפקח מקרוב על הילדים וגם להתרווח על ערסל בגינה, כל זאת לצד העובדה שהבריכה אומנם לא תמיד פרטית אבל לבטח לא עמוסה כמו הבריכות בבית המלון, שם אין לנו כמעט שליטה על הנעשה בין כל המוני הילדים.
צימרים עם בריכה למשפחות- כולם יסכימו שבריכה היא אטרקציה מועדפת על כולם, אז אם בחרתם לצאת עם המשפחה או עם קבוצה של מס' משפחות, אין ספק שנופש ב-  צימרים עם בריכה למשפחות   יהווה חוויה גדולה לכולם.
 
אבזור הצימרים
 

הצימרים עצמם יהיו מאובזרים ואיכותיים, כך שאתם תוכלו לנפוש בהם בנוחות.
האבזור הינו בסיסי בצימרים אך ישנם מתחמים הנחשבים ליוקרתיים יותר המציעים אבזור "אקסטרה".
בצימרים תוכלו ליהנות ממיטות לינה נוחות ונעימות, ג'קוזי מפנק וחמים בחדר, מטבחון מאובזר בכלים ומוצרי חשמל, סלון ישיבה נוח, מסכי צפייה המחוברים לכבלים או ללווין, שולחן אוכל מעוצב, חדר רחצה עם מגבות ומוצרי אמבט.
בצימרים יוקרתיים יותר תוכלו ליהנות גם משולחן סנוקר ושולחנות משחק אחרים (פינג פונג, פוקר וכדומה), קונסולות משחק כמו אקס- בוקס או סוני פלייסטיישן, פינוקים כמו מיני בר מלא בכל טוב עם בירות, רד-בול, חלב ושתייה קלה ועוד כל מיני אבזור וריהוט יוקרתי שבעלי המתחם מחליטים עליו.

 


 

ילה היימנס בוטיק נמצאת במושב לפידות שבגליל המערבי, אזור שקט ופסטורלי, הנוף הירוק מוסיף לאיכות של החופשה ויחד עם קרבה למסלולי טיול מרהיבים ושלל אטרקציות
ימר משפחתי שונה בתכלית מצימר זוגי למשל. לאזור הנבחר ליציאה לנופש משמעות רבה. שכן, ישנם אזורים שבהם יש אפשרויות רבות ומגוונות יותר
בעלי הצימרים מחויבים לשמירה על היגיינה בבריכת השחייה, הוספת חומרים מטהרי חיידקים לשמירה על רמת ניקיון גבוהה ומניעת מחלות וזיהומים • שיפוע רצפת הבריכה- על בריכה מגובה מסוים להיות בעלת שיפוע ריצפתי.
ימרים לזוגות בצפון, רובם מומלצים ובאתר זה תמצאו את המובחרים שבהם, העומדים בסטנדרטים שהאתר דורש, מקווים שתמצאו את שחשקה נפשכם ואם לא
החלטתם לצאת לחופשה, מצוין ! גם לכם מגיע. כאשר יוצאים לנופש בצימר חשוב לברר עם בעל הצימר האם קיימת בריכת שחייה מכיוון שאת רוב שעות היום תבלו בהשתכשכות בבריכה.
חדרים לפי שעה במרכז – מיליון ואחת סיבות לנופש גמיש ! ברוכים הבאים, לא במקרה הגעתם לכאן, אנחנו מזמינים אתכם להיחשף לחוויה בלתי נשכחת של נופש ספונטני, חדרים דיסקרטיים לפי שעה, סוויטות מפנקות וצימרים באזור מרכז לפי שעה
ברוכים הבאים לקטגוריית חדרים לפי שעה או צימרים לפי שעה בצפון של פורטל צימרלנד המוביל בענף – כאן תוכלו לגלות עולם של שכרון חושים, חדרים דיסקרטיים להשכרה לפי שעה לרגעים רומנטיים במיוחד
חדרים להשכרה לפי שעה בדרום- נופש מדברי קסום... את האווירה המיוחדת של הדרום, לא נוכל להסביר לכם במילים פשוטות, לא נוכל גם להעביר לכם את התחושה של ההרגשה הרומנטית והמופלאה שמחכה לכם מעבר לפינה. חדרי אירוח לפי שעה בדרום, התגלו לאחרונה כאחד מהבילויים המועדפ
חדרים לפי שעה באזור ראשון לציון – צאו מהקופסה! חיפשתם מקום לחגוג בו רגעים של אהבה ? מקום רומנטי כזה שכולו ספוג רומנטיקה, רק אתם ואלוהים? חדרים לפי שעה באזור ראשון לציון, זה בדיוק מה שאתם צריכים. מגוון רחב של חדרי אירוח דיסקרטיים לזוגות בראשון לציון והס

צימר עם בריכה למשפחות

אטרקציות בתוך הצימר ומחוצה לו
 

הצימר עצמו מציע לנו ליהנות מאטרקציות, מלבד האבזור הפנימי שיכול בעצמו לכלול ג'קוזי פרטי ומערכת קריוקי, תוכלו ליהנות מן החצר שכמובן תהיינה שונה מצימר לצימר, ישנם צימרים שיציעו לכם בריכה גדולה בחצר המתאימה לעונת הקיץ ויש כאלה שיציעו גם בריכה לחורף והיא תהייה מחוממת ומקורה, בצימרים מסוימים מציעים טרמפולינות לילדים וגני משחקים, עמדת מנגל להכנת ארוחות איכותיות ועוד אטרקציות שיכולות לעניין אתכם- תלוי איזה צימר אתכם בוחרים ומה הדרישות שלכם, השמיים הם הגבול!

 

 

 

חופשה טובה ונעימה במתחמי צימ

רים עם בריכה למשפחות , בהם תוכלו לנוח, ליהנות עם המשפחה ולהעביר זמן איכות אחד עם השני, לחזור גם את קצת לילדות וליהנות מן הדברים הקטנים שנסתרים מאיתנו בחיי היום יום ערב הלחצים והמטלות בשגרת היום.
צאו לנופש בצימרים עם בריכה למשפחות וחיזרו עם חוויות לכם ולילדים שלכם, זיכרונות שלא ישכחו לעולם!